onsdag 20 januari 2010

Hong Kong

Hej
Nu har det Nu har börjat på riktigt. Vi har kommit fram till hong kong.
Resan börja bra med att jag insåg att jag hade glömt min batteriladdare till kameran, storsucce, sen blev det värre när vi fick åka samma flyg som den larviga snubben i ICA reklamen, den ljus håriga. Paul tilly är hans namn har vi kommit fram til efter en googling. På heathrow irra vi runt en del efter vår gate, sen när vi hittat den tog vi en öl. Sen var det dags att borda planet, mat och mer öl. Daniel börja av nån anledning göra konstiga ljud på planet, till denna stund vet vi inte varför.
Flyget var segt men gick rätt bra. Dock var underhållningsystem på planet under all kritik, funka väldans dåligt.
Väl framme kom alla genom tullen smidigt, ja till och med Boffe.
Vårt hostel låg i en väldigt konstig och skabbig byggnad, vi trodde verkligen gått fel men vi var tydligen rätt, ska senare lägga upp en bild på den fina korridoren som leder till vårt rum. Men vårt rum var iallafall fint.
Sen gick vi ut på stan och undersökte den matkulturen i hong kong, vi gick till KFC.
Efter det så blev det sovdags. Och vi sova alldeles för länge, till klockan 12 lokal tid. Illa, men nu ska vi ut till den stora buddan och mysa.

Senare kommer vi lägga upp personliga presentationer.

Robin

4 kommentarer:

  1. Dampens ljud ....kan man få en bättre beskrivning på det?
    ett intressant fenomen iaf.

    SvaraRadera
  2. Ja.. de där ljuden, det är fler som är nyfikna på dem..

    SvaraRadera
  3. Det var fina ljud, och jag tror jag försökte sjunga..

    SvaraRadera
  4. Så det var de ljuden kom ifrån.. Ditt nedpackade singstar.. Det ante mig.. /Amanda

    SvaraRadera